torsdag 13 november 2008

getballe!

Jag har ingen dator och jag får sinne för jag kan inte hålla mig uppdaterad även om jag knappt sitter en timme per dag, åhh!!!
JAG VILL HA MIN DATOR, VARFÖR HAR DEN MASK? :@
Men igår va jag med Kenny, sen kom Quake och bxl, så vi fillosoferade och sen spelade vi monopol, och hag vann såklart, även om jag bara hamnade på friparkering en gång, och då fick jag bara 500kr och alla andra fick minst 50 000 kronor när dom hamnade på den, det var bajs! och Sen fuska dom sönder med mig och var jävlig så jag gömde kennys snus som dom letade hur länge som hellst medans jag ränkade mina pengar och gator, så jag vann fastän dom fuskade!! haha, så ägda, somliga straffar gud ;)
Sen idag är det öppet hus på kvällen, jag vill inte dit!
Men ja, undra va he bli att hitta på i helgen, ska då träffa Pavval ialf! ;) puss på henne ;*

Inga kommentarer: