måndag 29 september 2008

straffas direkt.

somliga straffas direkt, fan att jag öppnade min mun.
När Veronica hade ögoninflamation förra veckan fick hon inte vara på skolan, och jag kunde inte förstå varför för det sprids ju inte direkt genom luften, och ja. Jag sa att om jag hade de så skulle iaf jag fara på skolan, och nu har jag fått det, mitt straff för att öppna käften och tro mig veta bäst.
Men idag började då vi en ny kurs, den verkar ganska så okej, men jag förstår inte varför el-lära går in i den kursen, för jag har inte tänkt att bli elektriker genom bf?
Men det är ju säkert bra att veta av någon anledning, antar jag.
Ska äta och packa massa saker och mat och sen ska jag bege mig mot orren där jag ska våldgästa Vera lite, hatar att vara själv, det är så fruktansvärt tråkigt att det inte finns, så det blir nog att jag sover dör inatt med, men det är bara mysigt, hihii
Och ska släpa dit massa saker somär mina också för det finns inte tråkigare än att vara i en lägenhet utan grejer i, det är så fult och deprimerande fan.

Inga kommentarer: