lördag 4 oktober 2008

Happy Birthday <:o)

Ja, fyller då 16 idag, gratta mig! ;)
Nä men det är ganska så tråkigt att fylla år, jag har fått 1000kr att köpa skor för, och 100kr refill på telefonen av min syster och 100kr av pavval (: sen äre slut, ska få en jacka av morfar vet jag, annars så vet jag inte, får väl se om jag får någon överraskning.
Är då i boden nu, ska vara med bäst Nina sen, men vet inte vad vi ska göra med det löser sig, får väl hoppas att det blir någo roligt ialf (:
Fast jag ångrar nästan att jag inte stannade i Arvidsjaur, verkar vara så jävla mkt fester och sånt där i helgen och här sitter jag och låter mitt liv rinna iväg.
Ojfan, jag sitter bara och gnäller utan att ens veta om det, så fult x)


  • Ja det blev att jag och Nina for och bowlade och såklart så förlorade jag, men det var inget ovanligt för det gör jag alltid när jag kör mot henne, men det var kul ialf. Men bli att fara hem imårn, sova så skööönt, i MIN säng som jag älskar!
    Men nu hade jag tänkt mig att jag skulle göra mig en macka och se Mamma Mia och börja läsa en ny bok (kallt som i graven) någon som har läst den? (:

Inga kommentarer: