torsdag 9 oktober 2008

träsktrolle,

Haha, men hade vi nå kul då, blev krig med blommor och skit utanför ug som var gode blöta och jätte jordiga, och fyfan va jag och bea kastade på varandra, haha, hon såg fan ut som ett jordigt träsktroll, inte för att jag kanske ska klaga, var lika jordig och blöt ja me, men hon såg så rolig ut.
Men annars har vi inte gjort mkt, mobba varandra och cissi blev så sur att hon gick hem :P
Ja men på skolan blev det då inte mycket gjort, konsentrerade mig så mycket imårse på att komma ihåg att ta med mig mittt headset (kan inte jobba utan musik) och då glömde jag ju såklart mig telefon hemma!
Kände mig så satans naken hela dagen, jag kunde inte lyssna på musik, ringa och hör vars fork var och kom försent hel tiden för att jag inte hade någon klocka, jag går ju inte direkt och har en runt handleden. Men nu har jag den igen och jag ska aldrig mer glömma den, jag ÄLSKAR den! ;) <3>
Så imårn blir helg igen, yesssss, Supasupasupa! hittat flera som är på, inte vad jag väntade mig direkt, men så blev det.
Och nu är jag sur på er alla som glömde bort att jag fyllde år i lördags, fy er! :)

Inga kommentarer: