söndag 12 oktober 2008

sjukt kul,

Var ju sjukt kul igår jämnfört med i Fredags.
Började med att jag och Vera fixade oss hemma hosmig och surrade lite med mamma, Sen drog vi till orren och började smådricka, sen kom puffen och sen var partybussen untanför och nå folk hoppa ut och tjattrade, sen kom Tjompe också upp till Vera, och lestander var där med, det får jag inte glömma :P Sen kom cissi upp också fast hon kom med den andra vera och bea men dom fick inte komma in för stora vera, så dom stannade vid ingången.
Sen träffa vi nå annat folk som bodde där, gissar på att det var nå flygare, skit trevliga.
Spelade nå pingis med dom och sen gick vi ut och alla skildes typ åt, några for till Lappis, andra var kvar och jag for till Stalo för att träffa Kenny.
Sen när jag pratat med kenny ett tag kom quake och pär också, surra med dom sen surra dom men nå K4ingar som var med i slaggiset i fredags (då bla. en Blomberg fick sy ögonbrynet).
Sen så såg ja nå andra männsikor ja känd, den kom Kennys pappa och surra också, han känner tydligen min pappa också, vet inte hur heller. också lukta han på mig och sa att jag lukta lika gott som kenny hade sagt xD
Sen vandrade jag hemåt tp kvart i två med mina förfrysta fötter som vaknade upp efter ett tag.
Surrade med mamma och Micke lite. Fick typ världens hjärt attack med så jag trodd jag skulle jävlat pissa och skita ner mig på samma gång (men det går jag it in på här)
Sen diskutera dom om hur mkt jag druckigt förut när som hörde vad jag tagit in under kvällen.
Sen gick jag och såg Mamma Mia och tydligen hade jag vart in i köket ch snott kött och stoppa i bh:n före jag gick och la mig. Tokigt Tokigt xD

Ni ser väl vilka det är.

Kraftigt bra fotograf det här var.

Inga kommentarer: