söndag 5 oktober 2008

singing that melody

Jadu, vaknade tidigt imårse, jag vet inte riktigt varför, och jag har inte gjort ett skit hittills sen jag vaknade, var ut och rökte, ätit två mackor, sett teve och nu ha jag duschat med, och jag hamnade såklart hära.
Men hem till Arvidsjaur idag, tråååk med skola och jag tror att jag har fått tillbaka min ögoninflamation igen, och det vill jag inte! :/
Kan det inte hända något kul i mitt liv, jag tycker bara jag står och trampar på samma ställe hela tiden medans alla andra går framåt så står jag still.
Jag vill också kunna gå, få uppleva något. gropen jag stampar i börjar bli djup, jag vill hinna kliva upp ur den innan den har blivigt för djup och väggarna för höga att hoppa över.



  • Ojj shit, jag höll på att cykla över en lite pudel jävel för typ en halvtimme sen när jag var påväg hem, fan jag höll på att bajsa ner mig och tanten bara oj jisses och jag frotsatte att cykla, jävla tant, hon måste ju ha reflex eller nått på hundjävlen, hur förväntar hon sig att någon ska se hennes svarta pudel i mörkret? halå hon måste ju tänka lite! Fan tänk om jag cyklat på hunden?
    Har köppt mig nå godis också som jag ska sitta och knapra i mig i busen, hoppas verkligen inte att det är så jävla mycket folk för jag hatar verkligen när jag måste sitta med okänt folk, det är det värsta som fins när de gäller att åka buss.
    Sen ska jag sova när jag kommer hem, så fruktansvärt skönt alltså, finns ju typ inge bättre än att sova!<3

2 kommentarer:

Linda sa...

Ge dig F*N på att du inte ska hamna djupare så fixar du det,har kännt det precis som du gör tidigare i mitt liv,du vet vart jag finns om du vill prata. Kram på dig hjärtat/// Linda

Sandrha sa...

okej :)
men nu får du inte tro att jag typ är självmords benägen eller nå sånt, för det är jag absolut inte (: