tisdag 7 oktober 2008

trååååk,

Sitter på skolan och gör nå jävla arbete om den fysiska och psykosociala arbets miljön och jag har innom området buller.
Jag hittar typ ingen fakta och man måste skriva med egna ord och det ska lämnas in, och det åhh.. jag hatar det! alltså visst att leta fakta om organaisationer som vi gjorde förra veckan, men nu ska jag uppfylla vissa krav m.m. och jag hittar ju typ ingen fakta om fördelar med arbete innom bullrig miljö och sånt tramms, det funk ju it :P
Hm, träffade David igår, och ngn annan, var med skruttan på ug en sväng, sen va vi ut och ragga med krille och christian, sen for vi hem till hanna, sen drog jag mig hem, var tvungen att hänga min tvätt som jag satt på tidigare under dagen.
Och idag har jag ingen aning om vad som kommer att hända, får väl se vad det blir för nått (:
Men hade då världens mest suckish födelsedag så jag fyller då år på lördag i veckan ist, så då vlir supasupasupa, har redan kommit fram till vad ja har råd med och vad jag ska köpa, ska bara gnälla lite på dig så du springer in åt mig :)
Sen ska jag gnälla så att fler människor är på att festa lite i helgen (;
Men nu får jag väl ta och återgå till mitt jobb arbete antar jag, annars blir jag väl aldrig färdig med det, så ja.. vi ser väl om jag hittar nå fakta och får godkännt.

Inga kommentarer: