söndag 19 oktober 2008

can't take me,

nu ha ja typ inte skrivigt nå men jah a int suttit vid datorn lika mkt so jagb rukar göra, men ni har då absolut inte missat någonting.
Jag har då prov på arbetsmiljö och säkerhet och skit på onsadag, och imårn har jag HRL på badet hela dagen typ, men det känns värdelöst för jag kan det redan.
Men i Torsdags lekte vi mörker kurra utanför linn, va skit kul xD
Jagh var tvungen att börja räkna för att jag förlorade i sten sax påse, hm.. Men jag fuskade lite måste jag erkänna och såg vars partik gömde sig, hihi ^^
Sen när jag dunkat han och alla andra hade dunkat sig själv,så var det de bara vera som var kvar att hitta, och när stått på samma ställe ett tag hör ja hur hon börjar skratta och sen skriker hon att hon har en situation, då har hon klämt fast sig med revbenen under en traktor, tror du jag skratta nå? xD
Sen när hon skulle räkna så gömde vi patrik under en massa löv, och när bara han var kvar att hitta så gick hon ju sagt och leta och vi gick tyst bakom, och när hon närmade sig högen skrev krister skepp å hojj, då kasta han sig upp ur högen skrikandes, och Vera bara skrek också såg man hur benen vek sig för hon och hon föll ihop på marken och satt och hyperventilera som nå annat mähä, och vi andra la oss dubbel och skrattade, så förbannat roligt det såg ut satan också xD Mohahaha, vi ska leka om det imårn tror jag minsann ;)
Men nu i helgen har jag bara varit hos pappa, suttit och sett barnfilmer med anton och sett andra avenyn och svensson svensson på datorn, roligt liv jag har! höhö


You can't take me, yeah!
Don't tuch a thing until you know what's inside it, don't push me i'll fight it,never gonna get it, never gonna give it up no. If you can't catch a wave then you'll never gonna ride it, you can't come on and fight it, never gonna get it, never gonna get it up no, couse I am free, yeah free.

Inga kommentarer: