torsdag 29 januari 2009

Long time no see,

Ja nu var det ett tag sen man skrev här och jag tycker jag kan skylla på att jag inte har haft någon dator men det har jag ju faktiskt nu, hämtade den från boden nu i helgen och idag var internet snubben här och instalerade det nya internet och det trådlösa och gorma med en massa annat med datorn,

men jag har fått igång min trådlösa mus och t-bord och plattskärmen jag fick i julklapp (:
Men uja, det har väl hänt massa sen jag skrev sist, hehe. Jag är inte tsm med Jimmy längre, jag har ändrat uppfattning om bf och jag tycker det är skit kul att vara ute på APU fastän det är på ett dagis som jag trodde att jag skulle hata med tycker det är riktigt kul och jag trivs med det även om det är lite jobbiga tider ibland och vissa dagar är vissa barn mer jobbiga och griniga än andra men det känner man själv igen sig i.
Pappa har skaffat en hund och jag ska tatuera mig til helgen, mest troligtvis iallafall, lovar ingenting men det blir nog så, hoppas ;*
Anna har fyllt 17 för två veckor sen nästan, grattis på henne och kvällen hos dig är minnesrik och värd att tänka tillbaka på.
Jag har varit på badet två gånger iår med anna thooby mf. och jag 'ska' sluta röka och börja träna, men det med rökningen vet jag inte hur lång tid det tar men träna ska jag försöka dra igång nu snart, fick ju en så snäll fråga som fick mig att inse att det är dax nu, på riktigt, han frågade om jag skulle få en bebis, så det är på tiden :D

Inga kommentarer: