lördag 31 januari 2009

Aldrig mer!

Fyfan, började tatuera mig idag och jag skrev och grät som ett jävvla svin och jag gjorde inte klart allt heller. Jag har kvar typ 6-7cm att skugga och he mer konturer och sen all färg men det gjorde så stanas ont att jag inte klarade av nå mer, tillslut gjorde det ont bara hon tog i mig.
Och om jag säger såhär, när jag vågar göra klart den här tatueringen ska jag aldrig mer i hela mitt liv göra en ny, ALDRIG!
Gör fan aldrig en, det gör så ont så ont att det finns inte, och gör inte i svanken som jag, när hon börjar komma jätte långt ner så gör det så stans ont att man tror man ska dö. FYFAN!
Men det var hemskast i bnörjan och sen slutade jag och rökte sen började vi igen fast då fick jag ligga ist också satt jag nöp sönder systern hand (till tatueraren) det kändes lite bättre ett tag sen blev det hemskt igen och jag gick och rökte två ciggaretter och tog två alvedon och la mig på sängen igen och när hon gjort i typ två sekunder så skriker jag att hon ska sluta och så avbröt jag hela skiten, gjorde så ont att jag visste inte vad jag skulle göra och inget annat hjälpte, och jag gjorde som tjejen sa (hon tatuerade sig dagen före mig) och det hjälpte inte och inte att andas tungt och mycket och inte att skrika och inte att bita i kudden, inte ett skit hjälpte så jag vet fan inte om jag ska våga fortsätta på skiten för det bränner och svider och sticker och gör ont och allt helvete.

1 kommentar:

Vickans blogg sa...

fy :( hoppas att de inte kommer göra så ont när jag ska tattuera mig