måndag 2 februari 2009

sist-.-



Ja, nu är det ungefär tre veckor kvar tills jag ska fortsätta att skugga min tatuering och sen tror jag att jag ska vänta tre veckor till med att färglägga men jag vet inte, vill ju som få det bort gjort också och inte dela upp smärtan för den blir ju inte direkt mindre, jag drar bara ut på den.
Och nu är det då bara fyra dagar kvar jag ska vara på mitt dagis och det är skönt på ett sätt att få komma tillbaka till skolan starta en ny kurs och ha vanliga lektioner men kommer verkligen att sakna dagiset, gillar som att vara där och det som en oväxling, vissa dagar är skit trevliga och roliga och vissa vill man bara gå och lägga sig på.
Men nu har jag snart tänk prata med mamma och smörja mig i svanken och sen fara på Frasses och köpa flåt sen gå ner på ug och äta mitt flåt med pavval (:

Inga kommentarer: