torsdag 19 februari 2009

klyftigt,

jag var ju då så himla duktig idag, ni kan aldrig gissa hur fiffigt det var!
Vi var på isladan och hade skridskor som gymnastik och jag är då inte bra på skridskor om jag får säga det själv, jag kan åka framåt och svänga, inte mer.
Och innan lektionen börjat så åkte malin jag och emelie i ett led och malin först och jag sist och det gick bra och så, det var kul. Men så börjad emalin svänga för snävt och i början släppte jag bara när jag inte han med men sen när det gick fort så tvärsvängde hon och jag ramlade med smart som jag är så stoppade jag inte ut mina händer utan tog emot mig med ansiktet. En riktig faceplant kan man kalla det!
Anymay, jag slog käken och kindbened och knät på höger sida och började att må illa och få huvudvärk och se flimmrigt på högra ögat så jag bad då micke hämta mig och det visade sig att jag hade hjäerskakning. Så grattis Sandra, du har kyckats klanta till det rejält, igen! så nu kan ni skratta åt mig, jag kan inte åka skridskor och jag tar emot mig med ansiktet, starkt jobbat!

Inga kommentarer: