söndag 22 februari 2009

Det snöar ute, stora fluffiga snöflingor, det är snyggt!

Men GRATTIS på dig pappa, 44år! (:

Men ja, vaknade halv ett och var arg för att ingen hade väckt mig, kommer ha svårt att somna ikväll ju. Men inte gör det nå, kanske, är lite förkyld med men inte gör det då nå. Skönt att sova iaf.
Sen vad som händer idag vet jag inte riktigt, vi får se, spela nått kanske, eller se någon film och sen ikväll är det bussen som gäller!
Har prov i ULs kursen i veckan tror jag minnsan, men tycker det är lite surt för vi har bara haft kursen i två veckor och ska redan ha ett prov, jag tycker ju inte jag lärt mig så himla mycket, förut det från Clausen föreläsningen, han sa ju gode mycket vettigt, men annars tycker jag inte det vart så mycket nytt. grupparbeterna vi haft om varför man skaffar barn och om våra sinnen, sånt kunde man ju redan!
Men nu ska jag inte gnälla, går väl säkert bra, om jag pluggar!
Och jag är fortfarande öm på hakan och har en halvblå öm kind sen min faceplant på skridskorna, hihi.
Men mamma ska upp och fixa läkarintyg så jag slipper skidskkor och skidor på gympan, hon har nu insett att jag inte kan åka skridskor! haha.

Inga kommentarer: