måndag 16 februari 2009

feber,

Huvva, svettades som en gris i morse och typ hela förmiddagen, sedan började jag frysa som en annan nakenråtta! Det finns fan aldrig nå mellan läge när man har feber, jag hatar det!
Men det blir bättre och måste tvinga mig på ksolan i morgon för jag missr så mycket i kursen när jag inte är där, man får bara vara sjuk på torsdagar och fredagar för då missar man ingenting. synd bara att det är Måndag.
Men ska fortsätta att tatuera mig i helgen, jag vill inte men måste, jag vill ha den klar men jag vill inte ha smärtan, orkar inte med den.
Men funderar på att höra med pappa och Stina kan följa mig om hon får och vill som typ stöd eller så, också kan hon skratta när jag ligger och gråter och skriker, tror det skulle bli bättre och skrika och klämma handen av någon som man känner än till dom man inte känner, känns lite fult att skrika till okända människor.
Nu ska jag äta en blodapelsin tror jag, det är gott!

Inga kommentarer: