torsdag 26 februari 2009

jobbigt,

Alltså förstå hur lat jag är! Vi åkte skidor idag på idrotten och man skulle åka typ 5km och jag,skruttan och Malin lyckades få åka 1,3an 3 gånger istället, och jag åkte bara två gånger för jag fick lite skavsår av ena pjäxan, men ska sanningen fram så tror jag nog att det var lathet med!
Så samanlagt åkte jag 3km och det är starkt för att vara jag, så grattis!
Sen så ha jag spelat lite air-hockey med Carro, haft ett matte prov som jag frågade alla andra om svaren på som vanligt då, men jag tror jag får G på det så jag är nöjd iallfall. Hade estet idag med den nya bild läraren, det var inte lika kul som förr, vi fick välja viken uppgift vi skulle göra och jag vill ha en bestämd annars gör jag ingeting av situationen, och man var tvungen att sitta hela tiden ut, alltså 15.50 och med den gamla fick man typ gå 14.40? så någ gilla ja det gamla lite mer, jobbit att sitta så länge och inte göra någonting.
Har också kommit fram till att jag skriver mer på www.sandrha.bloggagratis.se
Some pictures! :)



Inga kommentarer: