torsdag 12 februari 2009

givande,


Ja, nu har jag blivigt seg på att skriva igen, men inte gör det nått (:
Har då varit på föreläsning nu ikväll 2h på medan och lyssnat på en psykolog om branuppfostran och tyckte att han sa an massa givande saker som stämmer så mycket och fick lära mig så mycket nytt och bra också, och han gjorde fördraget ganska intressant och så att man inte tappade intresset och det tyckte jag var duktigt, han hette Tomas förresten, hans efternamn kan jag inte stava med var nå clausen eller nått sånt.
Men det var värt att fara dit på fritiden och jag får ju några timmar ledigt på skolan för det också, och lär mig nog mer vettiga saker på det än att sitta på ug och spela gh.
Men har då varit med om det obehagligaste idag, men det gick fort iaf, och det är bortgjort nu så behöver inte göra om det förrän om typ 1,5år.
Imorgon ska jag då mysa med Pavval, haha, nä men vi ska sätta oss hos henne och poppa en massa pop-corn och se alla Mysteriet på Greveholm avsnitten, mys (:
Sedan på Lördag, alla hjärtansdag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hitta på något på dagen och kanske hänga med nå vänner på kvällen, det blir nog bra tror jag.
Och är då så imponerad av dig, du vet vem du är, att du kunnat förlåta, vet att du inte glömt, men starkt att du kan förlåta mig, vissa andra kan ju inte det som inte har nått med grejen att göra, men så är det.
Btw, träffade jätte många förskolelärare på föredraget som man haft och träffat på APU:n jag vart på fyra senaste veckorna, var som kul att se dom igen, men saknar alla barnen med, konstigt nog.
Men nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag läsa mig underbara boj (Bodyguard) sen ska jag nog sova, är lite trött. Btw, min lillebror är sötast!

Inga kommentarer: