onsdag 4 februari 2009

bestämt,

jag ska till vidsel i helgen och hälsa på morfar och inger, är över ett år sen jag var och hälsade på dom en hel helg sist. Ska bli ganska så roligt, ganska skönt att komma bort från allt ett tag också!
När jag pratade med morfar kom vi överrens om att jag ska dit nästa helg också fast då ska vi vara i Näverliden istället för det är så mysigt och skönt där, inge folk och spring och bilar och sånt, bara lugnt så man riktigt kan koppla av och andas ut.
OCh nu har jag kvar två dagar på dagis och jag ska göra en aktivitet till och hålla en samling, så tror att jag ska ta och göra en aktivitet imorgon och hålla en mellis samling på fredag och sen eventuellt bjuda på nå glas, då kanske dom kommer ihåg mig, får hoppas! :)
Kommer kännas lite små konstigt nu när jag inte ska vara där nå mera nästa vecka, kommer ju sakna alla barn och man har som vant sig vid att dom ska vara där och ställa lite dumma frågor och gnälla och köra med mig för att se om jag ger samma svar som dom riktiga fröknarna! Men jag har lärt mig mycket och fått goda erfarenheter som jag kan bära med mig här i livet och även tänka på den dagen jag kanske får egna barn.



Och jag fick höra idag att fram med alla trasiga jeans för nu är det modernt med att ha trasiga, blev glad av att höra det, för alla vuxna tjatar jämt äver att jag har hål på knäna och på rumpan m.m. Men nu är det innne.
Det nya är också med mycket färger, inte svart och vitt och grått som det breukar, det är ute! Det ska vara mycket färger, en favorit är ju rött, den är läckert.
Men nu ska jag ta och sova för jag är ganska så trött, har redan tagit en powernapp idag, men nu ska jag sova ut helt.

P.s färgade håret brunt igen igår, hade blivigt så konstig färg på det sen jag färgade sist, så nu är det snyggt igen ;)

Inga kommentarer: