lördag 28 februari 2009

förstört,

Haft typ skit härlig dag, jag och Stina klev upp typ tio och käka frukost sen fpr vi upp på vittjåkk och vädret blev jävlat urskönt medans vi var där.
Tog mod till mig (stina höll fast mig i liften) och åkte högst upp, vilket jag inte brukar. Men det gick super bra och jag ramlade bara på rumpan 3ggr, var goode kul, solade lite (märks inte) och lyssna nå musik sen åkte vi lite till sen for vi ner till Arvidsjaur igen och såg lite på en film innan vi for på Bio med olle.
Vi såg Bolt, den var typ bra, fast jag slumrade till lite, vet inte hur länge men tror inte jag missade så jätte mycket men det var jätte kul iaf.
Och när jag kom hem sa micke att jag fuskat lite på vittjåkk idag och mamma fick sinne och sa en sak till micke som är typ 2år sen det hände, men hon försa sig typ 0och det fick hon inte! så Nu är jag fan bara arg, tyckte toppen dagen skulle fortsätta men tydligen inte, allt som går bra får alltid ett plötsligt slut, blir så förbannad!

(www.sandrha.bloggagratis.se)

Inga kommentarer: