söndag 24 maj 2009

alltså!

Gah! Jag har typ bloggtorka här! Har typ hur mkt ideer som helst som jag skulle kunna genomföra på blogg.se men jag tänker inte göra det förrän någon har hjälp mig med designen på¨min blogg där (www.sandrhaa.blogg.se) skulle uppskattas om någon kunde få tummen ur och hjälpa mig!!!

Men igår då. Skulle ut och gå med Nattis men blev ju inte så mycket utav det. Skulle ha lestander att köpa cigg åt mig så satte vi oss utanför orren och där blev jag kvar så Nattis kom dit ist. Men efter ett tag for hon och jag drack väl nå öl och bara hade det trevligt med folk jag inte umgås/träffar ofta.
Sen blev det nå skit mellan Köjsti och Lestander, för Lestander typ snetilta pga en grogg :s Galet. Han sa något, lyssnade inte sen vevade han groggen i bröstkorgen på Köjsti och stormade ut ur Robin erikssons lägenhet. Så vi bestämde att inte släppa in han igen eftersom han inte kunde bete sig som folk. Och då ringde han till mig och sa att jag skulle öppna annars skulle han slå in dörren och sen la han på och jag öppnade såklart inte. Sen ringde han till mig igen och sa att jag eller någon annan hade 5min på oss att öppna dörren annars skulle den ryka. och såklart så öppnade ingen dörren och då kommer jim,anja och lisa in i rummet och säger att lestander har sparkat sönder den första glasdörren! Såklart var han dum nog att spraka sönder dörren! Så polisen kom och hade förhör med tre stycken och tog uppgifter och skit sen ringde Lestander och sa att han behövde numret till akuten eftersom det bara sprutade blod ur benet på honom. Sen senare under kvällen fick vi ett mms på hur benet såg ut och hela benet var ju uprivet och såret var djupt och stort. Fyfan va hemskt det såg ut, senare under natten opererade han det!
Men Han förstörde allt för alla andra under den kvällen. Men jag hade då trevligt så länge det varade. Alltid trevligt och bara ta en öl och surra och svamla och kramas och sånt :)

Inga kommentarer: