måndag 4 maj 2009

yttra mig nu.

Dissar!

Fjortisar som super sig fulla varje helg! tror det är coolt och sen skämmer dom ut sig.

Nya sony ericosson mibiler! Dom klarar ingenting.

Alla olika typer av Harembyxor! Så jävla ugly att det finns inte. Jag själv skulle aldrig sätta på mig sånna så förstår inte varför andra gör det.

Stringtrosor! string som bara ser ut som nå trådar. Varför inte bara vara utan underkläder? Man kan väl använda nå som är hett som hotpants eller stringhipsters!

Rosa läppstift! Det är så fult och fjortis stil så det finns inte. Läppstift över huvudtaget är fult som stryk.

Leopard mönstarde kläder! Det blev ute några år utav en anledning. Det ser förskräckligt ut så ta inte tillbaka det. riktigt fult!

Hippi-flätor! Som man stoppar runt skallen är verkligen det fulaste som finns. Inte ens om jag fick betalt skulle jag ha det bland folk en hel dag. Det är så fult att det finns inte. Varför inte bara stoppa ett gammalt pannband över skallen eller en stor hårsnodd och spara pengar?

Hissar!

Gamla telefoner! Gamsla nokia 3310 är ett exemplar. Det är en av dom bästa telefoner som jag har haft och som har funnits. Den är så bra att det finns inte. Stöt tålig och dör inte av lite vatten.

Trashleggins! Det är snyggt som attans och ger lite stil på det hela fast ser samtidigt lagomt trashit ut. Gillar stilen med hål i!

Trasiga slitna jeans! Dom ska vara hemma slitna eller egen gjorda hål. Det ska inte vara nå "trasiga" jeans man köper på affären för då ser hålen riktigt fula ut och du får ingen egen stil på det hela. Gör hålen själv och du är unik med dina byxor!

Dansfilmer! Dansfilmer av alla slag är något jag starkt rekomenderar. Det passar om du är själv eller i sällskap och man bli alltid berörd eller imponerad på något sätt av filmerna. Exempel på det är: Step up 1 och 2, Take the lead, Flashdance, Honey m.m.

BrunoBanani parfym! Parfymerna som luktar gott men som inte är for every body! Stämm av din lukt och go for it! Du blir festen mitt punkt. Luktar magiskt och alla kommer springa efter dig.

Baka hemma eller annan stanns! Det är något som alltid är mysigt och mummsigt. Ingen tackar nej till lite hembakat eller en god klasskaka eller en paj. Blir det fel har man alltid ett skyll att baka igen ifall det är något man tycker om eller har ett kall för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha märks att du läser "kändisbloggar" nästan exakt somma hiss och diss lista!

Sandrha sa...

ofta den ens är lik?