fredag 1 maj 2009

grymtroligt.

Hade riktigt roligt igår alltså. Träffade så mycket nytt folk som var så trevliga och pratglada. Länge sen man hade så kul genom att springa mellan fester. Var på fyra stycken men den sista hos Kalle var bara skit. Alla blev inte insläppta och en av mina kompisar höll på att åka på spö av en när stod på gatan så han gick och jag gick också efter ett tag för jag skulle hem och sova och fick inte skjuts av någon för det var full bil överallt. Så jag och han stod och väntade borta i en korsning en bit från huset när jag set hur en kille bara börjar få spö av alla och jag vet inte varför jag har ingen aning vem det var heller. tror det var en flygare (dom är utsatta av fordonare i arvidjsur).
Och jag fick så jävvla sinne för dom slog han bara och det rann blod ur annsiktet på honom för dom spräckte hakan på han och sen drog dom i hans kläder så han tappa tröjan och den gick sönder och efter ett tag så släpade dom honom efter asfalten och allt. och när han ställde sig upp kom han som bråka med min kompis och bara knuffa han och han föll stuprätt ner i trotoaren men då var det en kille som kastade sig över honom så han också ramlade för att han skulle sluta slå killen och jag visste inte vad jag skulle göra.
Ville ju inte gå för nära men ville ju hjälpa honom men vad gör man, jag bara stod där som fast klistrad.
Sen när killen gick gick han förbi mig i bara kalsonger för han hade tappat byxorna med och hans rygg var sprapad och blodig och allt. Fyfan! Hoppas alla åker för misshandel! var typ en fordonare som var snäll och sprang efter han och försvarade han och skrek att dom skulle ge sig för han hade inte gjort något. så starkt jobbat på honom!

Det kommer bilder senare från kvällen för dm är tagna med emmas kamera och hon ha inte skickat dom ännu :)

























Inga kommentarer: