måndag 4 maj 2009

suprise!

Jag måste bara hissa en sak till!
¤Bögar! Det är något som är så härligt. Jag älskar att hur dom pratar, hur dom klär sig. Hur dom är så som personer! Jag älskar dom som är mer som tjejer och är mycket feminina och har high fascion smak! ett stort plus på dom! ;)

Jag och stina suprisa olle gode hårt på ug. Vi låste ut han ur kiosken också gav jag stina en lite skål med vatten och när hon öppna dörren veva hon de i annsiktet på honom. Han såg så chockad ut men han snörde sedan ner henne på golvet och höll fast henne medans han hällde vatten ut kaffebryggaren på henne. Skratta så jag ville pinka ner mig! haha så roligt =)
Sen gjorde vi det på honom igen och då var han lika övveraskad. Försökte filma andra gången för hjärnkontoret kom inte på den förrän efteråt. Men tror jag fick med lite ialf. ska se =)

Kolla om jag fick med olles reaktion ;)

Inga kommentarer: