söndag 10 maj 2009

tack!

Alltså jag drömde så dåligt inatt. Allt var helt omvridet och skruvat! Men det hemska var att mitt i alltihop skulle socialen eller någon ta mig. Vet inte vilka men jag skulle aldrig mer i hela mitt liv få träffa min mamma vilket gjorde att jag började tok skråla!
Fick mig att inse att jag visar inte nog ofta för mamma hur mycket jag uppskattar och älskar henne! För hon är verkligen allt för mig och jag skulle inte byta henne mot allt guld i världen. Hon är min guldklimp och min klippa i stormen. Vi har en relation som inte många mödrar och döttrar har till varandra. Och jag skulle inte vilja byta eller förstöra den under vilka omständigheter som hellst!
Jag älskar dig mamma och jag säger det inte nog ofta men jag gör det och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte fanns! <3











Inga kommentarer: