lördag 2 maj 2009

grillningen.

Gårdagen var bra med! Vi for då ut och grillade jag, stina, tommy, nelly och Olle och hade mys och kul. Drack nå öl och cider och grilla korv och marsmellows och sånt. riktigt skoj :)
Sedan for vi till lillberget där det skulle vara fest men typ alla for så inte vet jag. Men var som skoj där med. Särskillt när Nelly ramla på en isfläck och tog inte emot sig med armarna elle nått utan for stuprätt ner och slog skallen. Garvade och skulle hjälpa henne upp men slutade med att jag satte mig på henne och fortsatta garva! Haha så kul det var alltså. Sen var vi på raggen en svöng och dryga oss/lurade tommt om en grej, han vet inte om det än, hihi, säg inget det är en hemlis :)
Men det kommer då nå bilder, kommer mer när jag orkar lkägga in från digitalkameran.







Inga kommentarer: