lördag 30 maj 2009

shopping!



for ju till skellefteå med stina igår, hittade ju i så super mycket och stina stressade och både jag och hob var iriterade över alla gammtanter och sånna söliga människor som tror att hela värden har pension så dom går och flummar och är ivägen.
Men då hittade jag en klänning, ett linne och nå underkläder också åt vi ju på¨underbaraste godaste bästaste MAX! ;)
Och idag for jag till skellefteå igen fast med pappa och då köppt jag en till klänning och två par jeansleggins ett par mörka och ett par ljusa! :)
Har fortfarande kvar pengar så vet inte vad jag ska hitta på med dom men ska väl spara!

Fick då veta mitt sommarjobb i veckan, fick park precis som jag ville enda poblemet var ju att jag fick 3e perioden, alltså 13-27/7 och då får jag inte pengar förrän i böjan av augusti någon gång. Så ja vet inte vad jag ska göra i sommar, kommer inte ha pengar på 2månader. Inge lk, inge pdol, inge stadsfest eller nå. Hoppas jag har pengar så jag tar mig till trästock. Tur det finns någon gratisfestival ialf! :)

Försökte variera mig i färgerna i klädvalet, lyckades jag? :)

Inga kommentarer: