torsdag 14 maj 2009

Första doppet!

Idag tog då jag, nattis och emma första doppet på gielas!
Och det var kallt som bara den kan jag säga, eftersom vi bor i norrland så har ju just isen brutit så säger bara att det var kallt. Men det var ändå kul att bada lite måste jag ju få säga! :)
Stolt att vi tog det så tidigt iår. Jag brukar vara ganska sen med det så måste ta det ännu tidigare än 14e maj nästa år! :)




vattnet på gielas!
Emma som inte hoppat i ännu
Nattis som har hoppat i
Emma uppe ur vattnet
Emma ner i vattnet! ;)

Emma gruvar sig för att hoppa
Jag och nattis redan badade!
Jag uppe.

Jag rullar upp ur vattnet
Jag ner i vattet

Nattis upp ur vattnet
Nattis ner i vattnet
Jag vet inte vad jag gör? :O
Jag och nattis kolar in vattnet
Nattis doppar fötterna
Nattis!

Nu ska jag inte ha nå klagomål på mina tjockisbilder på mig, jag ser ur så. Måste inse det xD

Inga kommentarer: