fredag 1 maj 2009

Tidsfördriv.

Lovar du att vara ärlig? Det tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till? det varierar
Nämn något du är väldigt fäst vid: musik
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Vad är din största svaghet? jag äe för godtrogen
Hur ser din drömkille ut? ser ut? spelar ingen roll bara han är söt :)
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? pappa i sättet i månt och mycket men mamma i annsiktet. samma drag. 50/50
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vars har du min kamera?
Hur svarar du i mobilen: Halå? Jadelå?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vem var det som åkte på stryk igår då? såg du de?
Brukar du komma i tid? till skolan ofta.
När mår du bra: väldigt ofta, När jag är med vänner jag bryr mig om som bryr sig tillbaka. I stugan i forsnäs.
När brukar du oftast gå och lägga dig? kring tio-eilva tiden, fast somna inte alltid då.
Något du stör dig på: fals amänniskor som ljuger och smörar.
Är du blyg? ofta. Men det släpper.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag gjorde, men jag vet inte, Kanske inte det går så fort :s
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? undersöka mig. runka. ragga och flirta på kvinnor och se om jag får nå napp, sen vet jag inte ;)
Vad är det värsta du vet? lögnare!
Vad längtar du till? skolavslutning och pdol :)
Vad är det finaste du fått av en kille? hans kärlek.
Om fem månader: och fyra dagar så fyller jag 17! ;)
Om ett år: Så är jag förhoppningsvis väldigt lycklig :)
Du samlar på: minne. (ciggpack ibland)

Är det okej att gråta: Det tycker jag, fast kanske inte vars som helst när som helst.
Har du piercing: bara i öronen om det gills.
Vill du gifta dig: alltså. jag vet inte, tveksamt nu.
Vill du ha barn: självfallet! :)
Är du bra på att laga mat: faktiskt är jag det! :)
Är du flygrädd: jag har aldrig flugit.
Vilken är din favoritglass: magnus av olika slag. mycket choklad :)
Vilken ögonfärg har du? bruna
Hur lång är du? 1,68
Vad är det viktigaste i livet? vara ärlig, självständig och leva för sig själv och inte bara för alla andra. Följa sina fotspår och ingen annans.



Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tveksamt
Kärlek eller sex? - kärlek fast sex är med viktigt.
Har du varit kär i någon? - oerhört mycket i en.
Finns det någon för dig just nu? - inte på det sättet jag vill. annars så nej.


Ditt namn? - Sandra Norman
När fyller du år? - 4 Oktober
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - öronen och tatuering i svanken.
Vad har du på dig just nu? - en t-shirt
Vilken årstid är bäst? - sommar/vinter
Vad tycker du mest om hos dig själv? - personligheten.
Vad är du bra på? - prata som fan. få folk att skratta, lyssna och käka mat och soooova! :)
Vem älskar du mest på denna jorden? - min familj och mina nära.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - helst med någon jag tycker om. Skönare att sova på någons bröst än en kudde :)


Vem är din allra bästa vän? - Stina Pavval
Vem vet allt om dig? - Nina, Johan, Stina
Vem är roligast av dina vänner? - Stina lätt ;)
Vem är snyggast av dina vänner? - allihopa ;)
Vem är mest partyprisse? - Skruttan, Nina, Vera :p
Vem är den du helst har filmkväll med? - Mycket många
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Vera.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - jag går väl själv.

Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Men mamma men inte med pappa
Vem är farligast i din familj? - ingen?
Vem ser roligast ut i din familj? - Anton
Vem är coolast? - mamma
Har ni något husdjur? - Blodhund hos pappa.
Vem har du mest gemensamt med? - mamma
Vem står för underhållningen? - anton(lillebror)
Vem sover du oftast med? - mig själv.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - när man är i fjälls med mamma och henns man och hans dotter.

Vad har du gjort? - vaknat idag
Har du varit glad idag? - inte ännu :)
Har du varit ledsen idag? - inte direkt
Har du gjort något bra idag? - nja.
Vad ska du göra nu? - svara klart på det här.
Har du gjort något dåligt idag? - rökt.
Vad har du ätit idag? - filtallrik med riskrispys
Har du duschat idag? - inte ännu.
Är du trött nu? - lite
Vad händer imorgon? - det vet jag inte ännu.

Vem ringde du senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - emma
Vem sms:a du till senast? - emma

Är du hungrig just nu? - inte så värst.
Vad är klockan nu? - 12.54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - hör och blogg.se

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - i måndags
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - två veckor sen

Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - någon omgjord låt :)
Vad gillar du för musik? - gammal rock m.m.

Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - när man pussas och mycket mer.
Är du romantisk? - om jag vill ;)
Är du svårflörtad? - en del tycker det
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja typ
Har du nångång slagit någon? - inte i ilska
Har du lekt med någons känslor? - inte vad jag tycker.
Länge höll ditt längsta förhållande? - 9månader
Hur länge var ditt kortaste? -typ två veckorö
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Är jag med nogona jag tycker om så ja.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - krille
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - en kompis igår.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - inte direkt
När fick du din första kyss? - riktiga som betydde något var slutet av 2007
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 17 eller 18 fast det är ju slut nu :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - 50/50
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - enkelt.


Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa betydelsefulla.
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja
När hade du sex senast? hemlis :)
Har du kört oskyddat sex? ja
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
Haft sex på fyllan? inte direkt
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
Sparat något från ett gammalt förhållande? nja, kan ju inte slänga bort hans klasströja.
Somnat gråtande pga kärleken? ja
Varit på en blind date? nej
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 9månader
Har du någonsin varit kär? ja
Har någon du varit tillsammans med nån som har ljugit för dig? ja tyvärr.

Inga kommentarer: