onsdag 15 april 2009

blir små sur.

Stina sovde här inatt och det var trångt i sängen men det gjorde inte så mycket, men det var så grymt varmt i mitt rum när vi vaknade i morse för vi var två och hade två täcken och solen ligger alltid på mitt fönster på morgonen x)
Sen har vi ätiot kulglass på kaffestugan, det var gott som fan!
Sen köppte stina en tröja sen har vi varit på ug och skojja oss lite med olle och spelat kort men jag fet loosa, sen i trivelot persouit (stavning) så vann stina, hon hade mest tårtbitar, fast vi spelade aldrig klart!

En sak jag stör mig på är när man ska vara med någon/några och frågar dom öga mot öga om det går bra och dom säger ja och sen när man ringer/smsar så svarar dom inte och dissar och sen säger dom att dom inte hörde telefonen eller så hör dom inte av sig förrän dagen efter och låtsas som om det inte hänt, tycker det är dålig stil.
Tycker man ska säga direkt att man inte har tid eller att man inte vill eller vad ens själ är, visst det kan göra små ont att höra men tycker det är bättre stil att vara rak och ärlig än hitta på ursäkter och ignorera samtal, det är orakt och man kommer inte långt på det i livet! tänk på det när vi beteer er.

Inga kommentarer: