torsdag 23 april 2009

gudsåhärliga.

Nu ikväll var jag på stjärn teater med mamma som spelas av utvecklingsstörda och handikappade och med andra 'sjukdomar' så att säga.
Går på den varje år med mamma och det var så sjukt bra! Jag skrattar lika mycket varje gång jag går på den. Dom är så härliga dom där människorna att det finns inte. Dom borde få spela upp sina teatrar på andra ställen än bara arvidjaur för dom är verkligen stört sköna!

Dom är då så modiga som vågar gå upp på sceenen och ta för sig och bjuda på sig skälva så pass mycket som dom gör. Och för så mycket folk som det är varje gång.
Och innehållet var helt crazy den här gånge. Det var karlsson på taket och dracula och after dark och super mario och allt möjligt. Det roliga är ju att det är skådespelarna som har skrivigt teatern och kommit på innehållet! så sjukt duktiga dom är! :)




Jag vet att det är grymt dålig kvalla, men är tagen med min icke så jätte bra mobiltelefon! förlåt.

Inga kommentarer: