söndag 19 april 2009

snuslk väder.

Vaknade tidigt efter en sen kväll och tog den tidigare bussen hem från pappa, och jag ville egentligen inte det. För en gångs skull var det skönt att vara hos pappa och jag fick inte höra en massa tjat hela tiden, Men kom hem för stinas skull, hon var lite pilsk på sin pojkvän så jag kom och räddade henne.
Men jag och Malin lärde lillebror att cykla utan stödhjul idag, han är ganska bra faktiskt och han lärde sig fort men han har inte hajjat att man bromsar bakåt och är vinglig i starten.
Annars har vi sett på pistvakt och ätit äppelpaj (jag, stina och hennes pojkvän). Sen for han för att han skulle packa? och då var stina tvungen att fara sen också. Så jag har sett lite svampbob fyrkant och sen somnade och vaknade av att mamma nöp mig i tårna så hon var ju då hemma igen. Små skönt att se henne. Och det är skola i morgon, tråkigt värre, fast lite kul på nå konstigt sätt, men det här lovet har gått ruggigt fort. Och nu längtar jag bara till sommaren!

Inga kommentarer: