lördag 4 april 2009

man ska inte ha pengar!

Ojoj, man ska inte ha pengar, man handlar bara upp dem! Jag for på marknaden idag med skruttan och jag hade 100kr att köpa sockar för men jag hittade då en huvtröja jag ville ha för 300kr så bad mamma föra över direkt, sen hittade jag en t-shirt med och var ju bara tvungen att köpa varma chips så jag och skruttan delade på en. Så det gick då totalt 435kr :s
Kvällen blev det då bara att vara hemma nästan, for till orren och var med lars, robin,emma och Nelly, sen for vi brudar ut på raggen med en riktig surskalle ;) när vi kom tillbaka lämnade vi emma och övertog lars rum för han var inte hemma, så kom dom tillbaka med mini också :P Vi såg någon dålig film, typ den nyaste Fredag den 13:e och om jag säger såhär, jag tycler inte alls den var bra och det var inte läskig och man fick aldrig hoppa till sådär som man ska göra när man ser skräck, den var helt enekelt kass!
Och jag måste säga Grattis till Emelie Eriksson som fyller 18år idag, grattis gumman, vi saknar dig här i Arvidsjaur! :) <3
Pics från dagens köp då!

Inga kommentarer: