tisdag 28 april 2009

grupparbete.

grupparbete idag med kenta och natali. Om barn misshandel och barn i missbruks familjer och det var ganska intressant fast ändå långtråkigt med allt man skulle skriva och läsa och ta reda på. Men det med missbruk vet jag ju mycket om efter som jag är släckt med person x och y och båda är alkoholister och en har förstört mycket i mitt liv och den andra har inte varit lika hemsk så man har inte reflekterat över lika mycket. Men jag har fortfarande kontakt med både person x och y. Men jag är arg på x fast jag vågar inte berätta det :o

Vi spelade brännboll på ringelskolan och det var latjolajban! Man såg inte bollen för det var så mörkt för det var typ 11 på kvällen vi starta. Och ja. Vi gav upp lite mot tolv tiden för då hade vi skjutit bort dom två tennisbollarna som vi hade. Attans på det!

Inga kommentarer: