lördag 18 april 2009

sväller upp

Konstigt att man är rund och inte blir mindre så mycket snask och slick som jag proppar i mig. Köppte natur chips idag på ica och har typ klämt i mig allt och sen köppte jag chokladmousse med chrisp i och det jar jag också ätit av och nu har jag fetat i mig tackos så jag är så mätt jag bara kan bli, känns som om magen sväller upp till en stor ballong.
Nej men nu måste jag fan börja träna och röra på mig och äta lite nyttigare kanske så man kanske kan släppa några kilon och komma hyfsat i from och hålla det så. Menar inte att jag vi´ll vara pinnsmal för det vill jag inte, men inte tjock, vill bara vara lite mullig och kurvig men det är jag absolut inte, vill ha lite mer kropp. Så man kanske kommer kunna klämma sig i kläderna som man vill ha i sommar och köpa någon snygg klänning utan att oroa sig för att armarna ska se för stora ut och rumpan eller att kärlekshantagen ska sticka ut allt för mycket. Nu ska det blir ändring, jag ska verkligen försöka! Den här tjejen har inte så tokig kropp, lite lagom kurvig. (kan ha alla typer av kläder)
Tror jag ska köpa mig en snusdosa och försöka sluta med, rökningen gör absolut inte min hälsa bättre och pengar som fan går det, så ska förösöka, lovar inget man ska göra ett försök, ska bara få all vilja så jag lyckas att fimpa röken!

Men jag fick då pappas gamsla telefon igår, tror då att jag fick den helt. Men han har räknat alla repor och tagit kort på den för att se hur jkag tar hand om mina telefoner, jag har ju faktiskt hunnit ha över 10st sen förra Maj. Så ska försöka att inte tappa den nå och vara rädd om den, och inte tappa den som den jag glömde på bussen i somras.

Inga kommentarer: