onsdag 1 april 2009

taskigt läge.

jag har då sovit typ 4 timmar inatt för lars drog med mig till moskosel typ klockan 1 på natten för att han skulle byta fäljare och stoppa dom på sommardäcken vilket tog gode lång tid så jag var inte hemma och kunde sova förrän typ 4 sen klev jag upp halv nio och for på skolan så som jag var med var lite virig på morgon så jag tog en tröja med dragkedja och glömde linne under xD
Sen hade vi prov idag som jag inte hade pluggat till men det gick skit bra och det var bara två frågor som jag inte svarade på, heavigt eller vadå? (a) sen var vi på studiebesök på kommunhuset hos hon som håller i kulturen blabla i arvids, och hon tycker jag är en fjant, har jag alltid tyckt och hon var ärtig nu också! Sen på kvällen var jag på ug ett tag sen for jag på orren och var med robin, lars och emma och såg en skräckfilm som sög aprunk :P

Inga kommentarer: