torsdag 2 april 2009

irriterande barn.

skolan gick ganska fort och tränade ben på gympan så nog har jag nå heaviga benmuskler, sen kom jag fram till att jag har dom klenaste armarna som finns typ för jag orkade inte ens 10kilo på maskinen som man typ tränar bröstmuskler och biceps eller nå sånt, lite pinsamt.
Sen på kvällen for jag till orren och såg film med jimmy,lars och robin och efter ett tag skjutsade vi hem robin och jimmy till malin och skräckisen vi såg sög verkligen så jag och kars stannade och såg 1408 vilket jag tycker är en bra film men jag missade slutet för att jag somnade, ovanligt?!
Men på dagen gjorde jag piroger med köttfärs i och dom blev grymkt goda fastän jag inte hittade vitlökspulvret så blev att exprimentera så jag körde i chilisås och chilikrydda ist, gott som fan blev det sen kom jimmy och åt upp resten och lars åt ett skrovmål och bxl åt chips sen rev dom typ hela mitt rum och pillade och hade sig och var allmänt jobbiga, så då for vi till orren :)

Inga kommentarer: