fredag 3 april 2009

fest!

Skolan gick bra men var gode trött och försovde mig typ en timme med flit för typ tjugo ölver sju orkade jag inte kliva upp när klockan ringde så klev upp halv nio och kom på skolan tjugo över nio, så bara en timme :)
Sen gjorde vi inte mycket mer underdagen, jag tog en powernap på 2timmar när jag kom hem sen fixade jag mig inför kvällen och for sedan till orren där jag fick mina cidrar som jag skulle få för att jag följde till moskosel. Sen for jag på medan med stina och där var det inge drag alls men mot 11 då folk börjar komma så bara rasade det in folk och var flera hundra där ett tag, så det var roligt, nytt folk och så, så man hittade många att prata med (vilket jag gör när jag druckit). Sen fick jag nå sinnesryck för att lars aldrig kom med cidrrana som var kvar til mig och bxl dissade och svara han klickade han mig direkt så då var jag sur, sen typ 1 lyckades jag få mina cidrar men tog mig aldrig tilbaka till medan. blev att ligga på raggen ett tag ist och sen när robin k och emelie? skulle på capsicum så bad jag om skjuts hem så jag var väl hemma typ halv två och då snaskade jag i mig chips och popcorn sen somnade jag stuprätt!











Inga kommentarer: