onsdag 8 april 2009

hej på ett tag

Mina fjädrar i håret igår blev inte riktigt som dom skulle, dom syns inte så jätte bra men i ljus syns dom litegran, men inte gör det nått, jag har då två stycken nu :)
vaknade lite tidigt i morse för jag var helt torr i munnen för jag är täppt i ena näsborren så har andas med öppen mun så det smakade inte så gott när jag vaknade, sen kunde jag inte somna om.
Men nu snart ska väl mamma duscha, sen ska jag det sen ska vi väl börja packa ihop oss och sen handla en massa mat och sen börja fara mot stugan, får se om det blir en bra påsk! Hoppas på det men jag återkommer på söndag om det.
Men vi har då teckning i Forsnäs nu så det går att nå mig på mobilen om det är något, call me! :)

2 kommentarer:

Infotainment sa...

In my short stay at your blog i found it very nice, only thing i can not understand your language but i like Pictures of your. keep it up the good work.With love from Pakistan

Sandrha sa...

thank you very mutch, that meens a lot! :)