måndag 6 april 2009

tokigt det kan bli.

Morfar kom hem från taihland förra veckan och han var där i två veckor och jag är lite skeptisk mot resorna dit för jag tycker bara att det händer en massa elände. Tsunami vågen, plygkrashen eller så blir svenks afamiljer mördade eller försvinner. Men han tog sig ju då hem levande, och idag när han och Inger åkte in till samhället så blev dom påkörda, så det var så mycket "drama" med poliser och anbulans och brandbilar. Men tur var väl det att ingen av dem blev skadad och inte han/hon i den andra bilden som körde på dem i sidan heller, glad är jag för det!
Skolan var då nå så jävulsk seg idag, special pedagogen på skolan ryckte in och var löärare till oss idag och det var den längsta,tråkigaste och segaste dagen jag har haft i hela mittl iv och jag är så himla glad att vi inte har henne som lärare på heltid, är så nöjd med Katrin, hon är den bästa läraren på bf! Men lånade också boken så vi ska läsa på Onsdag då det är självstiudie dag och det blev Pojken som kallas Det! det är en självbiografi som verkar bra och mycket gripande och jag återkommer när jag läst ut den om det är värd att läsa, men än så länge verkar det som det!

Inga kommentarer: