tisdag 31 mars 2009

härlig dag! :)

Hade frilufsdag på vittjåkk idag! Åkte upp med emma och natali på skotern, och det gick bra fast jag hade brädan, men nu är jag blå på låren där brädan har legat för leden var guppigare än hela helvetet! Jag vet inte om det är jag som bara åkt på fina leder förr med det där är tamigfan den sämsta skoterled jag har åkt på ever!
Men vi hittade en fin grop där vi satt och trängdes på renskinnet framför elden, men elden plaserades lite fel så det var bara att flytta på den för man blev rökförgiftad om man satt på skinnet. Sen kom det en massa folk till våran grop och mkt bf 2-3or och iv och sånt, haha, så en del satt utanför, typ hr också.Och det gick skitbra att åka bräda i backen själv med, och jag ramlade inte förrän emma ringde och skulle ha ner mig så jag pkte typ räser fart, sen när hon lagt på så stoppa jag telen i fickan och då sa det smask så satt jag på röven och spräckte typ skitan :o
Men det var då roligt ialf! :) (fler bilder sen kanske)

Jonas;)
Hilda i röken ;)
Nattis med mackjärnet ;)
Nattis och Jens (:
HAHA min cp kamera tog ett udda kort på carro x)
Fin backen:)
pygmé Emma :D
Skruttan ;)
Maaalin ;)
Caroline och Jonas :)

Inga kommentarer: