lördag 21 mars 2009

HJÄLP?

vaknade typ just före tidigt, men vaknat typ hela tiden mellan 8 och 10, jag vill ju sova! Så jag har sett teve, varit ner i gymet men orkade t yp inte göra någonting.
Pappa har fått för sig att vi ska ha nå grill-afton så han håller och fyller den där sement ringen med grus och har varit och svetsat ett galler nu på morgon, sen vet han inte vars vi ska sitta, ute eller inne och han skla ha bilen nära så han ska kunna ha sallad och dressing och sånt i bagageluckan, han med sina ideér x)
Och jag måste börja med att söka sommarjobb nu med har jag kommit fram till, för det ska bli en festivalsommar i sommar och då räcker inte dom 4000 jag får åt kommun i två veckor, nej jag måste hitta nått mera. Men jag vet inte vars jag ska söka, men ska väl försöka kolla om det nått mer dagis än haren som har öppet i sommar och som inte kummunen sätter in feriearbetar på, för dagis kan jag vara på för jag har redan haft prkatik en gång för länge sen och nu i vinter har jag varit på syskon i fyra veckor, så jag klarar ju av det och jag vet vad som gäller och hur man ska beteete sig miot personal och barn. annars borde det väl finna på någon affär kanske, men jag vet inte ännu. Fan att man inte var 18år, då hade man ju fått typ på gielas och sånt för man måste ha körkort för det.
Men har då kommit fram att det kommer att gå över 1000kr på pdolk iår, tokigt nog så blir det ju så, sen hade jag väl tänk på trästocks kanske, Lk, boden alive och sånt så jag behöver verkligen pengarna. Sen ska jag ju ha råd att leva och shoppa såklart!
Så någon, anställ mig!!!!! jag är arbetsvillig.

Inga kommentarer: