torsdag 19 mars 2009

slapp dag.

Började skolan som vanligt idag, så det var då tjugo över åtta, hade tre lektioner sen slutade jag så det var ganska så chill.
Hade då också matte och vi har typ ekvationer och skit och jag fattar noll, är absolut siffer blind, och då skulle min matte lärare hjälpa mig idag och då hade hon stoppat in en vikraie så då blöev jag ganska så sur, så Anna hjälpte mig ist, hon sa vad jag skulle skriva sen sa hon typ alla svar med, så jag gick fram hårt på matten ;)
Sen så lämnade jag en lapp på gympan så jag slapp åka skidor så då åkte jag hem med christian.
Sen ha jag bara slappat, sen Tjenare kungen, så hörlig film, jag älskar den.
Sen somnade jag ett tag sen ja jag typ bara varit och drygat mig på ug, och nu hade jag väl tänkt att jag skulle se en film eller så, får se hur det blir.

Inga kommentarer: