fredag 20 mars 2009

smått irriterad.

typ surat sönder lite då och då idag.
men jag hade då utvecklingssamtal som jag skulle dölja för mamma för jag ville inte att hon skull se min närvarolista. Men min lärare insiterade på att ringa till henne senare och berätta vad vi pratat om och så och jag fick ta hem listan för att visa mamma, jag vill inte ;s
men konstigt nog hade jag ju inte lika mkt frånvaro som jag trodde att jag skulle haft, mest streck var det ju då på gympan, men :s
Och någon special pedagog ska göra en utredning och kolla om jag har nå som liknar ordet dyslexi, kom inte ihåg va det hette men man är i princip siffer blind och vad dom ska göra för att jag ska kunna klara av matten.
Sen ska vi sätta oss med mina gympa lärare och göra upp en plan på hur vi ska få det att fungera och att jag intekan göra vissa saker (T.ex åka skridskor. sists=Hjärnskakning) så att jag då ska kunna få ett betyg i det med för det har jag inte just nu.
Sen när jag gick hem blåste det i mina öron vilket gjorde mig irriterad. Jag la mig och sov och efter typ 15min ringde en viss person och väckte mig och jag kunde inte somna om så jag blev mer irriterad.
Sen på bussen till pappa så satt jag med skona på sätet (vilket man tydligen inte får) och då kom bussgubben och stod och pekade på mig och frågade vad jag höll på med för dumma fasoner, då blev jag mer irriterad.
Sen ha jag blive sur på pappa, ingenting jag gör duger ju, blir så satans arg, jag vil typ hem, mamma gnäller då på enn annorlunda vis.
Annars ha jag inte gjort nått, varit ute med Anita och Hubert och sett Lotta på bråkmakargatan med Anton <3

Inga kommentarer: