söndag 8 mars 2009

mycket.

Jadu, druckit kaffe som fan idag hos Nina, sura lite och så (:
åt kyckling til mat men efter det så fick jag ett kopiöst godis sug så skyndade mig iväg till kb och handlade lite godis för 15kr, sen tog jag ut 100kr till bussen i morgon eftersom jag måste gå till bussen så tror jag att ja väljer att gå till järnvägsstationen, känns nära och bra, och kanske inte lika mycket folk, men vad vet jag?
Vi for sedan och gymade (med vi menar jag Nina, jag gjorde typ inget).
Och det var nå kineser där typ och ja, jag skulle aldrig palla att gyma med dom där och utan musik, jag är fan sexistisk, tänker bara på sånt ju. Och hur dom låter alltså, och allt och ja, inget för mig. En sak till, jag hatar killar som har mjukisbyxor för jag tittar bara på en sak, kan inte låta bli så sluta ha det! blir ju irriterad.
men nu tror jag minnsan att jag ska ta och rosta mig en macka och sen ska jag gå och sova!
Kanske kommer nå pics sneare, vet man inte.

Inga kommentarer: