tisdag 24 mars 2009

irritations objekt.

Alltså, det finns så många irritations objekt som helst, jag clir så lätt irriterad, måste dela med mig av några av dem!

1.Blåst i öronen (så det susar)
2.Folk som sitter och drar in snoret (varför vara snål, det kommer nytt)
3.Folm man sitter nära som inte kan sitta still!
4.Folk som blir typ aggresiva när man ger dem kritik.
5.Folk som snålröker på mina cigg!
6.Dom som följer efter en fast man inte "är" med dem.


Där har ni några stycken, blir så irritearad!
Anyway, idag har vi inte gjort mycket på skolan, gjorde klar jag och jossans powerpoint idag till vårat arbete om raggare, sen började vi med ett till 'grupparbete' om hur man startar en förening.
Så jag, kenta, olivia,isabell och Daniel startade UAF.
Unga Aktivitetsföreningen, där man betalar en mindre summa som medlem och vi ordnar aktiviteter och bussar till markander i andra komuner, buss till diskon, bowling matcher av olika slag, och piteå havsbad m.m.
En mycket lovande förening, som skule kunna funka i verkligeheten, vilket jag tycker är något som någon borde starta på riktigt!
Men sen ha jag bara legat hemma och inte gjort mkt, varit på ug och spelat lite wii och sånt, annars inget, och nu äter jag ur en aladin chokladask och tittar på desperat housewifes, vilket är en teveserie som jag bara älskar den är så underbar att det finns inte!
Allt skvaller och hemliheter och vänskap och konfliker.
Den värd dom lever i älskar jag bara, den är så grym att det finns inte, längtar jämt till klocan nio på Tisdagar. Bästa programet som går på teve nu ialf!

Inga kommentarer: