söndag 22 mars 2009

Barnvakt (a)

åkte på att vara barnvakt igår, kulkul, men fick mig cigg och godis för det.
Men var det nå gott att grilla ute igår då? Det är ju tyå hundra gånger godare att grilla en korv än att steka i panna.
Åt fan två hamburgare med röksallad vílket jag faktiskt inte brukar tycka om, jag hara räkor :@
Men det var ganska lugnt att vara barnvakt, anton levde jävul först tills jag blev räddad av att det var scooby-doo på teve, vilket han älskar.
Mysen är aldrig lika jobbig och krövande som anton så ibland är det en bonus att vara barnvakt till båda för kan inte jag roa anton så gör my det åt mig.
Men efterett tag så börja dom bli lite less för vi hade varit ute i princip hela för och efter middagen, jag var då ute säkert tre timmar, anyway.
Jag la anton i en fotölj med en filt och tutte och sa till My att vi skulle se Robinson men för att få byta kanal sa jag att det var som expedition vildmark (de med barn) fast det skulle vara med vuxna och mycket bättre.
Och mycket väl, jag fick se på de med malin och my tyckte det var riktigt spännande, hon ville inte gå och lägga sig med otroligt nog så hade jag dom båda i säng redan kvart i nio, sen kvartöver nio var det bara att bege sig ut och gå en promiss med Hubert. Men det gick super bra och han lyssanmde och drog inte alls npgonting i kopplet så han fick en lite hundgodis när vi kom in som belöning, eftersom han drog mig efter vägen på knäna förra gången jag var ut med honom, så han var riktigt duktig :)
Men jag tyckte då det var lkite kul att titta på Robinson, kanske inte blir lika mycket fiasko iår som det var för flera år sen när dom sände det sista avsnittet när dom drog in veteraner och sånt.
Hur känns det ´skruttan och se moster på teve? hehe, alla tycker hon är jobbig och irriterande.
Haha, och det kan jag gått och väl förstå, jag vet också hur är hon i person! xD

Inga kommentarer: