tisdag 31 mars 2009

TRÖTTAST!

I natt sovde jag typ tre timmar max, var så statans arg i natt att det finns inte, respektlöst eller vad? Dom där skåningarna var här och jag skickade ett sms klockan 03.00 till mamma att dom skulle dämpa sig för jag kunde inte sova och skulle upp sju. Och det hände ingenting, så jag gick ut och då kom micke och började skälla på mig att jag brukar ha musiken högt så han inte kan sova men det tycker jag var orättvist, för det rår han för själv för han måste ju säga till om han tycker det är för högt, han har ju talförmågan precis som alla andra och jag är inte tankeläsare! Så jag fick värdens utskällning sen av mamma, sen for dom härifrån typ 04.15 och typ 05.00 lyckades jag somna och upp klockan sju igen, fatta länge jag låg i sängen, gick ju förfan och la mig 21.45 för att jag var trött!
Men var på ug sen sväng på kvällen i typ 40min, gick hem och sen kom lars och robin och hämtade mig så vi var på raggen ett tag och sen såg vi en film och då kom jens med, så blev en sen kväll för att ha varit en så lång natt innan.
Bild på min goda potatis och purjulök soppa! :)

Inga kommentarer: