onsdag 25 mars 2009

Vi hade då redovisning idag på våra subkulturer vi haft grupparbeten på, två och två. Och under redovisningen var man tvungen att klä ut sig till det man hade om T.ex Raggare (som vi), Rastafari,Hip-hop,knuttar m.m. Och alla såg så sjukt roliga ut och alla hade powerpoint med bilder och så så det var ganska kul och man lyssnade och man fick faktiskt lära sig mycket om kulturerna som man inte visste om, Fick veta mycket om rastafari som jag inte visste om så det var givande och lärorikt!
Sen ha jag väl typ klämt i mig en halv aladin choklad alk idag (ett lager) om jag säger såhär, ja har mens snart så jag tänker bara på glass och choklad och chips typ.
Så när jag var på Dollar med mamma köpte jag en glass och på ug övertalade vi Olle att vi skulle få fara på konsum och handla på kortet så vi köpte glass och gjorde Banasplits, var det nå gott då? har typ gått ut 10kg idag, minst. Men pics från redovisningen kommer! :)

Snyggaste veganen ever ;)
Två veganer ;)
Väldigt hårig rastafri.
Hip-hop ;)
Pimp till hip-hop
Mer rastafari ;)
En rastafari.
En vegan.
En knutte.

Inga kommentarer: