lördag 14 mars 2009

Lördag,

Drack nu ikväll för första gången sen i Januari, varit duktig och hållt mig så himla länge!
Blev att ta någon grogg hemma sen for jag och stina och träffade ida på suntan, dit kom även tommy efter ett tag och sen kom Imaan och Linn och Emma.L och tittade in, dom frös typ, sen kom då Nelly och Emma.E också, sen for vi därifrån men alla rymdes ju då inte i en bil så emma,Nelly och tommy for i en och jag for i en annan till nyborgs som senare hämtade upp Stina och Ida, men som var tråkiga och for efter ett tag. tokigt!
Men jag hittade då min storasyster där, lite dragen men det är alltid trevligt att träffa Linda, hon är frääänast, sen träffa jag jenny och jimmy och bengan och malin.B mf, var hyfsat så kul, sitta och surra och se folk man känner, sen blev sandra lite för knallast och ballast att hon fpr hem och sov! ;)

Några pics, tog inte mkt kort men min kamera :s

Inga kommentarer: