måndag 16 mars 2009

ta mitt liv.

åh, ta mitt liv! Jag har haft ont i vad det nu heter men typ lite nedanför brösten. där mitt emellan, haft ont hela dagen, kan inte andas för häftigt eller skaratta häjdlöst, he funk int!
Sen när jag vaknade imorse hade jag skit onti magen och mådde illa, inte kul.
Men pallrade mig på skolan ialf och hade bajsdata där jag fattar noll!
Sen hade jag redovisning och kvinno...blablabla, kommer inte ihåg men var om hur kvinnor kämpar för att få lika rätt i samhället som män och när kvinnlig röstrött kom och vad som stod i biblen och när internationella kvinnodagen är (8 Mars btw) och sånt, gick ju bra för att vara ensam framme för hel klass(2st sjuka).
Sen bar det hemåt där jag stödade mitt rum, sen spela jag lite gh och sen kom Stina och hon spelade lite hugo, vilket jag tycker är det sämsta spelet ever, men inte hon.
Sen drog vi till henne och sen till hennes syster sen hamnade vi på ug, och nu har den underbara mannen varit här och fixat ett virusprogram till mig som är bra och fixat så att internet inte sölar lika mkt, så nu kan jag vara altiv här igen, yess!
Och gu vad jag saknar sommaren, blir så glad när man äntligen kan se asdfalten, saknat den så!

Inga kommentarer: