onsdag 18 mars 2009

rört på döfeta.

Jadu, var lite slö när jag for på skolan i morse men fick ju något annat att tänka på ett tag.
Vi började med ett grupparbete så jag och Josefine har suttit och skrivigt västa rapporten om Raggare, var ganska intressant igen och gu vad folk har konstig syn på dem, en del tycker dom är riktiga äckel och jag förstår inte rikitigt varför, jag tycker dom är ganska fräna egentligen.
Fick sluta lite tidigare och då for jag hem och slöa framför teven.
Bar ut kring fem med pavval då vi for på frasses och handlade mat och sedan fpr vi på ug och fetade i oss allt framför alla andra.
Sen har dom ju börjat med träning för tjejer på ug på onsdagar så jag var med i det och jag ville typ att någon skulle ta mitt liv, är jag nå lat då? jag orkade typ ingenting, men jag var ändå med på allt och gav inte upp så det borde jag få en eloge för, starkt jobbat Sandra!
Men jag tycker fler tjejer borde vara med på det, för jag tycker ändå att det var riktigt roligt och vi skrattade mycket med, vilket också är bra att gör, få slappna av lite. Eller om man bara vill röra lite på sig som jag tyckte jag behövde för jag rör aldrig riktigt ordentligt på mig.
Men jag slutar väl ungefär vid lunch imorgon eftersom jag inte ska vara med på skidorna och vi har ingen estet så jag och stina hade väl tänkt fara ut och ta oss en promead och så, röra på döfetan lite (Med det menar jag förstås mig själv).
Nu hade jag tänkt gå och sova på ett tag, blir att sova gptt inatt, är helt slut i kroppen.

Inga kommentarer: